Postup riešenia sťažností
Nižšie nájdete odporúčané postupy a informácie o tom, ako postupovať v prípade reklamácie alebo ak sa tovar poškodí počas prepravy alebo doručenia.
Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je reklamovať tovar priamo v autorizovanom servisnom stredisku. Tento zoznam sa zvyčajne nachádza v návode na použitie, ktorý sa dodáva s tovarom, alebo v záručnom liste, ak bol vydaný spolu s tovarom, alebo na webovej stránke výrobcu.
Ak pre tovar neexistuje zmluvný autorizovaný servis, môžete reklamáciu uplatniť priamo u nás dvoma možnými spôsobmi:
Reklamáciu môžete podať osobne priamo v servisnom stredisku spoločnosti Avenberg.
Ak sa rozhodnete uplatniť reklamáciu prostredníctvom prepravnej spoločnosti, pošlite tovar na nižšie uvedenú adresu. Prispeje to k rýchlejšiemu vybaveniu vašej reklamácie.
Catini Europe s.r.o - servisné stredisko - reklamácie, servis, vrátenie tovaru
Heydukova 152, 386 01 Strakonice
E-mail: reklamace@avenberg.cz
Otváracie hodiny: Po - Pia 9.00 - 16.00 hod.
Spolu s tovarom zašlite aj doklad o kúpe (faktúru) a podrobný popis závady. Predídete tak prípadným nedorozumeniam o oprávnenosti reklamácie a prispejete k rýchlejšiemu vybaveniu vašej reklamácie. Tovar posielajte prednostne v pôvodnom obale, riadne zabezpečený proti poškodeniu pri preprave, náraze alebo páde. Spoločnosť Catini Europe s.r.o. nezodpovedá za poškodenie tovaru počas prepravy.
V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje (záhradný nábytok a pod.), špecifikujte reklamáciu najskôr na servis@avenberg.cz. Poradíme vám s postupom, prípadne vám zašleme poškodený diel. Pokúsime sa pre vás nájsť čo najjednoduchšie a najľahšie riešenie, prípadne vám pomôžeme zabezpečiť prepravu.
Reklamácie poškodeného tovaru pri preprave
Po prevzatí tovaru od prepravcu si doručený tovar dôkladne skontrolujte.
V prípade zásielok, ktoré vykazujú známky poškodenia, spíšte s vodičom protokol o poškodení.
Ak je tovar poškodený, hoci je obal neporušený, mali by ste o tom čo najskôr informovať buď dopravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu dopravy, ktorý ste si vybrali.
DPD - oznámte to ihneď na telefónnom čísle +420 225 373 373. https://www.dpd.com/cz/cs/podpora/reklamace/
Tovar bol doručený nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu.
Podrobnosti zašlite na e-mailovú adresu reklamace@avenberg.cz, kde vám poradia, ako ďalej postupovať.
Protokol pre vrátenie tovaru nájdete TU